الأحد، 3 يونيو 2012

أنــا ميـــن ؟


انا مين ؟ مش مهم انا مين ، ولا مهم تعرف عني ، ولا حتى تكون مقتنع بالكلام اللي انا هكتبوا هنا 

مش معنى كدة انك تدخل تتسلى ، او انك تخرج دلوقتي من المدونة ومتقراش حاجة ،،طيب وبعدين ؟ انا كدة تقريبا بطردك ! استنى بس قبل ماتخرج ولا تفهمني غلط ، كل الحكاية اني عايز اوصلك كم حاجة : 1- أنا حر تماماً في أرائي ، ومكفول ليا بحكم اني بني ادم ، اني اكتب اي حاجة ف اي وقت وعن اي حد ، طبعا بعدم الاساءة لبلاد او ديانات بعينها او او او او ... 2- أنت حر تماماً في تعليقاتك ، انا حتى بكفلك الحق انك تشتمني ، مش عشان في الحالة دي هحب شتيمتك ، لا ، عشان في الحالة دي هتكون انت انسان مٌهزأ ... 3- مفيش رقم تلاتة بشتغلكوا  4- انا اسف ع الاشتغالة اللي ف رقم 3 . ــ لو مٌصر بأة تعرف انا مين ، روح لملف التعريف بتاعي ، يمكن تلاقي حاجة تنفعك :D

هناك 3 تعليقات:

  1. كان نفسي تكتب انت مين بجد..لان اللي انت مش انت...

    ردحذف
  2. كان نفسي افهم حاجة من تعليقك ، لأن تعليقك هو مش تعليقك :D

    ردحذف

والنبي بلاش شتايم ، لو مش عاجبك ام المدونة ، غور ف داهية اطلع منها ، يابن الم**** ،،، متزعلوش بهزر معاكوا :D